Често задавани въпросиGrand Hotel Millennium Sofia

Отговорите се лесни, ако зададете правилния въпрос

резервации

каква е политиката ви за настаняване на деца?

Деца до 12 години могат да се настанят в стаята на родителите си безплатно, споделяйки съществуващите легла. Ако пътувате с по-големи деца, нашите свързани стаи са чудесен начин да се насладите на уединение и пространство, но все пак да сте близо един до друг. При поискване се предлагат безплатни бебешки креватчета.

РАЗРЕШЕНи ЛИ са ДОМАШНИТЕ любимци В ХОТЕЛА?

Знаем, че домашните любимци са част от семейството. С радост приемаме домашни любимци от малки и средни породи (до 10 кг). Допълнителната такса за почистване е 50 евро на вечер. Моля, имайте предвид, че домашни любимци не се допускат в нашите заведения за хранене, освен ако не са служебни животни или в чанта за носене.

имате ли паркинг в хотела?

Да, може да паркирате в нашия подземен паркинг на нива -3 и -2 . Таксите се прилагат почасово. Гостите на хотела могат да се възползват от специални преференциални цени.

Имате ли леснодостъпни стаи за хора с увреждания?

Да, имаме стаи с пълна достъпност за хора с намалена подвижност. Целият хотел също е напълно достъпен.

МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ СПЕЦИФИЧНО ИЗИСКВАНЕ (НОМЕР НА СТАЯ, ЕТАЖ И ДР.)?

Специфичните изисквания за номера на стаята и/или етажа не могат да бъдат гарантирани, но ние ще се радваме да научим за Вашите предпочитания предварително и ще направим всичко възможно, за да отговорим на всички Ваши искания.

Резервирах на уебсайт, различен от този на хотела, и трябва да направя промяна в моята резервация. КАК ДА наПРАВЯ ТОВА?

Ще трябва да се свържете с нашия партньорски уебсайт, чрез който сте направили резервацията. Ако не можете да намерите данните за контакт, моля, обадете ни се и ние ще ви помогнем.

СЪЩАТА ЛИ Е ЦЕНАТА при ОНЛАЙН резервация и резервация по телефона?

Да, ние гарантираме най-добрите възможни цени. Ако откриете нашите стаи със същите условия на по-ниска цена в Интернет, просто ни информирайте и ние ще Ви предложим същата или по-добра цена.

пристигане и настаняване

Как да стигна до хотела?

За пълна информация вижте нашата страница "Локация". Моля, свържете се с нашия Консиерж екип на concierge@ghms.bg и те с удоволствие ще Ви предоставят конкретни указания или ще организират за Вас трансфер от/до летището.

КАКВО е ИЗИСКВАНЕто зА МИНИМАЛНА ВЪЗРАСТ ЗА настаняване В СТАЯ?

Минималната възраст за резервиране на хотелска стая е 18 години.

От колко часа е настаняването в хотела?

Настаняването е след 15:00ч.

Може ли да се настаня преди 15:00ч.?

Ние ще направим всичко възможно да Ви настаним възможно най-рано. Ако обаче стаята не е готова при пристигането Ви, нашият Консиерж екип  ще се радва да Ви помогне с багажа Ви, докато разглеждате София или отпочивате в някое от нашите заведения.

ще пристигна много късно в хотела, ще има ли проблем да се настаня късно?

Нашата рецепция е на Ваше разположение денонощно.

ИЗИСКВА ЛИ се документ за самоличност ПРИ РЕГИСТРАЦИЯ?

Да, валиден лична карта със снимка или паспорт е необходим за настаняване в хотела.

изисквате ли депозит?

При настаняване ще бъдете любезно помолени да предоставите гаранция за допълнителни услуги по време на престоя си в размер на 100 евро на стая, на ден. Гаранция може да бъде предоставена както в брой, така и с предварително оторизиране на банкова карта.

По време на престоят Ви

КАКВО Е РАБОТНОТО време на заведенията Ви?

За подробна информация за нашите заведения, моля посетете https://grandhotelmillenniumsofia.bg/restaurants-and-bars/bg

къде се сервира закуската?

Закуска се сервира в Ресторант М на етаж 3

кога се сервира закуската?

Понеделник - Петък от 7:00 до 10:00 часа и Събота - Неделя от 7:30 до 10:30 часа.

Присъединете се към нас!

позволено ли е пушенето в стаите?

Целият хотел е за непушачи. Пушенето е разрешено пред хотела и на терасите на нашите заведения за хранене. За пушене в стаята се прилага глоба от 200 евро. В случай на установяване на употреба на забранени от закона вещества и субстанции, Гранд Хотел Милениум София налага глоба от 500 евро и сигнализира органите на реда.

предлагате ли рум сервиз?

Да - рум сервизът е на Ваше разположение от 06:00 до 00:00 часа. Менюто е достъпно на телевизора във Вашата хотелска стая.

предлагате ли Wi-Fi интернет?

Да, имаме безплатен безжичен интернет в целия хотел и във Вашата стая.

ИМА ЛИ ЮТИЯ И ДЪСКА ЗА ГЛАДЕНЕ В СТАЯТА?

Не предоставяме ютия и дъска за гладене в стаята. Като алтернатива можете да използвате нашата безплатна денонощна стая за гладене намираща се на 4-тия етаж или да се възползвате от нашите услуги за пране и гладене от 07:30 до 20:00 часа.

разрешени ли са партита в хотелските стаи и апартаменти?

Не се допускат партита в хотелските стаи и апартаменти с цел осигуряване на спокойния престой на нашите гости.

разрешени ли са снимки и видео заснемане в хотела?

Не е позволено:

Комерсиална фотография или видео заснемане не се разрешава в Grand Hotel Millennium Sofia без изрично писмено разрешение от ръководството на хотела.
Нашият първи приоритет е спокойствието на нашите гости, така че имаме строга политика срещу използването на някоя от нашите локации за неоторизирана професионална или търговска фотография или видеозапис (включително предбрачни снимки-освен ако това не е част от сватбен пакет в хотела, предложения за брак, реклами, модели/ модни снимки/ заснемане и др.).

Позволено:

Гостите могат да снимат некомерсиални снимки или видеоклипове за лична употреба (без професионално оборудване, осветление и т.н.) в стаята си или в хотела, но трябва да зачитат поверителността и спокойствието на другите гости.
Професионалната фотография/видеозапис е позволена, само ако ръководството е дало своето разрешение преди снимките. Всички заявки за фотография/ видеозапис ще бъдат прегледани и одобрени въз основа на заетост, наличност и съдържание.

Моля, имайте предвид, че неоторизирани професионални фотографи/видеооператори, които не са гости на хотела, ще бъдат помолени да напуснат хотела незабавно.

Исканията за използване на която и да е част от хотела като място за комерсиални фотосесии или заснемания, както и специални поводи/ сватбени снимки трябва да се отправят към отдел „Маркетинг“. Тези фото/ видео заснемания са обект на такси и строг график, който трябва да бъде одобрен от ръководството. За заявки за фото/ видео заснемане, моля, свържете се с нашия бранд мениджър на имейл: y.bachev@ghms.bg

 

имате ли спа център и басейн?

Да, Millennium Spa & Wellness centre предлага 3 200 кв.м несравнима спа и уелнес зона с панорамен басейн, термална зона, стаи за процедури и спа апартаменти.

Допускат ли се деца в спа центъра?

Деца под 16г. не се допускат в спа центъра без пълнолетен придружител. Използването на водната зона е разрешено само от понеделник до петък между 10:00ч и 13:00ч и по време на уроци по плуване за деца.

имате ли фитнес център?

Да - на първия етаж има фитнес зала, която е безплатна за гостите на хотела.

Check-out

до колко часа трябва да освободя стаята?

Времето за напускане е до 12:00 ч. 

Мога ли да остана в стаята по-дълго?

Ако искате да останете по-дълго, свържете се с нашия отдел Резервации или екипа на Рецепция. Късното напускане подлежи на допълнително заплащане и зависи от времето за напускане и наличността на стаите.

Мога ли да платя с банкова карта?

Да, приемаме плащания с всички основни дебитни и кредитни карти.

мога ли да платя в евро?

Да, плащанията в брой се приемат както в български лева, така и в евро само на рецепцията. Моля, имайте предвид, че не приемаме банкноти от 500 евро. В останалите търговски обекти плащания в брой се приемат само в български лева.

Имам нужда от фактура за престоя ми. КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

Моля, информирайте нашия екип на Рецепция, предварително или по време на плащането, за информацията, от която се нуждаете във фактурата си.

след престоя ви

изгубих фактурата си. как мога да получа копие?

Моля свържете се с нас на имейл reception@ghms.bg и ще Ви съдействаме.

Как мога да споделя моя опит и впечатления?

Вие сте повече от добре дошли да споделите своите впечатления от престоя си при нас на reception@ghms.bg и чрез онлайн портали като TripAdvisor и/или Google. Ние също така оценяваме честната и конструктивна критика, тъй като това ще ни помогне в нашите постоянни усилия за достигане на нови висини в обслужването.

Останах много доволен от престоя си. кой е най-добрият начин да направя следващата си резервация?

Ако искате да получите най -добрите цени и оферти с най -гъвкавите условия, моля, посетете нашия уебсайт или се свържете директно с нашия екип за резервации.

Аз и моите колеги често планираме да посещаваме София. С кого да се свържем за специални цени и условия?

Моля, свържете се директно с нашите мениджъри продажби на sales@ghms.bg