MillenniumP R I M E

Millennium
Prime

Непоколебим ангажимент към най-високите нива на чистота

Dear Guests and Partners,

We strive to create bespoke experiences, which is the reason why Love. Care. Share. are the values that we have embedded in the core of our service. Thus, the care for the health of our guests and employees is our prime priority.

 Now, as we have welcomed our first guests, we have enhanced our efforts to create an environment that meets the highest cleanliness standards where everyone can feel safe and cared for.

 That is why we are launching Millennium Prime - our commitment to the guests that they will be able to experience a care-free journey right from the moment they make their reservation, throughout every part of their stay so they will check-out happy and healthy. 

Following the guidance issued by the public health authorities our initiative completely meets the  expectations of the guests. It represents our standards for cleanliness and health safety, while it elevates the strict cleaning protocols that the hospitality industry already has.

 Millennium Prime is our promise to set the right standards from the beginning and to keep upgrading them with time.

 Millennium Prime represents our aim to create new levels of caring for the wellbeing and safety of our guests and employees while sharing the love for travel.

We have been longing to meet you. It is time to create unforgettable memories and we would love to be a part of it.

Sincerely Yours,
Julieta Serafimova
General Manager

Уважаеми гости и партньори, Стремим се да създаваме персонализирани преживявания, което е причината Любов. Грижи. Споделяне. са ценностите, които сме заложили в основата на нашата услуга. По този начин грижата за здравето на нашите гости и служители е наш основен приоритет ...

писмо от генералния ни мениджър

вашето безопасно пътуване
е наш основен приоритет
Скъпи гости, за да осигурим Вашата безопасност и тази на нашите служители, считано от 21.10.2021 г. влиза в сила следното изискване:Всички гости на Grand Hotel Millennium Sofia, спа центъра и заведенията на територията на хотела, както гости и участници на събития провеждани в хотела, трябва да предоставят Европейски зелен COVID сертификат от един от следните видове
  • за пълен курс на ваксинация
  •  за преболедуване (валиден 12 месеца)
  •  отрицателен резултат от PCR тест (валиден 72 часа)
  •  отрицателен резултат от антигенен тест (валиден 48 часа)
За Ваше удобство пред хотела има разположена временна лаборатория, в която можете да направите ангитенен тест:
● Лабораторията е разположена до главния вход на Grand Hotel Millennium Sofia;
● Работното време на лабораторията е всеки ден от 08.00 до 21.00 часа
● Цената на теста е 23 лв. за гости на хотела и 30 лв. за външни лица;

Prior Your Arrival

We offer extreme flexibility
In order to make you feel relaxed when booking with us, we have extended our hassle-free cancellation policy to all our rates.

We personalize your stay
We will contact you in advance to inform you about our operating procedures and discuss your personal preferences. Contact us anytime online so we can make sure all your requests are met on time and consistently in advance. You save time even though we think it is a pity not to have a small talk with you.

Provide as much as possible information in advance

On the way

Travelling by car?
Our on-site parking is at your disposal. Valet Parking service is currently restricted.

Private airport transfer
Ensure your trip gets off to the best start with this truly individual experience. All contact surfaces are being disinfected after each transfer.

All hotel public areas
We are going above and beyond our normal protocols by disinfecting all our public spaces and high-traffic areas. You will find sanitizer stations everywhere.

Your Prime Check-in

Personal protective equipment
At reception someone is always available for you. To protect you and our staff, we welcome you with a big smile behind a mask.

Luggage
We make full disinfection of guest’s luggage & handling equipment.

Keeping prime distance has never been so easy as all our public areas are super spacious. The recommended distance between persons is about 2 m.

“Millennium prime” box
We will provide you with a disposable preventive set including a face mask, gloves and individual disinfectant gel, if you need some. Just ask for it.

Your Prime Stay

Your room is your room
You will find it fully sanitized and during your stay the cleaning service and change of all linen will be carried out by our housekeeping staff as per your requests and schedule.

Enhanced contactless experience
We love the face-to-face interactions, but we can also chat online using our live chat, Viber or WhatsApp.

Safe experiences
Indulge yourself in our safe dining and wellness experiences grounded by our enhanced protocols on frequent cleaning and disinfection everywhere.

Your Prime Check-out

Fast check-out
It’s hard to say goodbye, but it will be fast and seamless. View your bill in the comfort of your room through the interactive TV in order to save time at Reception Desk.

Everyone smiles in the same language
An elbow bump or a Wuhan shake? How about an air hug or a just waving hand? We bet our best wishes will reach you in one way or another.

Stay in touch
Stay connected and follow not only our latest health and safety practices, but also our latest offerings and creative initiatives.

Преди Вашето пристигане

Ние предлагаме изключителна гъвкавост
За да се чувствате спокойни при резервация при нас, ние разширихме нашата безпроблемна политика за анулиране на всички наши цени.

Ние персонализираме Вашия престой
Ние ще се свържем с Вас предварително, за да Ви информираме за нашите оперативни процедури и да обсъдим личните Ви предпочитания. Свържете се с нас по всяко време онлайн, за да можем да се уверим, че всички Ваши изисквания са изпълнени навреме. Предоставете възможно най -много информация предварително.

По време на пътуването

Пътувате с кола?
Нашият паркинг е на ваше разположение. Услугата Паркиране от пиколо в момента е ограничена.

Частен летищен трансфер
Уверете се, че пътуването Ви започва по най-добрия начин с това наистина индивидуално преживяване. Всички контактни повърхности се дезинфекцират след всеки трансфер.

Всички обществени зони на хотела
Ние подобряваме нашите стандартни протоколи за почистване, като дезинфекцираме всички наши обществени пространства и зони с голям поток от гости. Навсякъде ще намерите станции за дезинфекция.

Вашето настаняване

Лични предпазни средства
На рецепцията винаги има някой на Ваше разположение. За да защитим Вас и нашия персонал, ние Ви приветстваме с голяма усмивка зад маската.

Багаж
Извършваме пълна дезинфекция на багажа и оборудването за работа на гостите.

Поддържането на дистанция никога не е било толкова лесно, тъй като всички наши обществени зони са много просторни. Препоръчителното разстояние между хората е около 2 m.

Кутия „Millennium prime“
Ние ще ви предоставим комплект за еднократна употреба, включващ маска за лице, ръкавици и индивидуален дезинфектант гел, ако имате нужда от такива. Просто попитайте.

Вашият престой

Вашата стая е само Ваша
Ще я намерите напълно дезинфекцирана и по време на престоя Ви почистването и смяната на цялото спално бельо ще се извършва от нашия домакински персонал според Вашите изисквания и график.

Подобрено безконтактно изживяване
Обичаме взаимодействията лице в лице, но можем да разговаряме и онлайн, използвайки нашия онлайн чат , Viber или WhatsApp.

Безопасни преживявания
Поглезете се с нашите безопасни заведения и уелнес, благодарение на нашите усъвършенствани протоколи за често почистване и дезинфекция навсякъде.

Вашето заминаване

Бърза процедура при напускане
Трудно е да се сбогуваме, но ще бъде бързо и безпроблемно. Вижте сметката си в комфорта на стаята си чрез интерактивната телевизия, за да спестите време на рецепция.

Всички се усмихват на един и същ език
Допиране на лакти или "Ухански поздрав"? Какво ще кажете за въздушна прегръдка или просто помахване с ръка? Обзалагаме се, че нашите най-добри пожелания ще Ви достигнат по един или друг начин.

Поддържайте връзка
Останете свързани и следвайте не само най-новите ни практики за здраве и безопасност, но и най-новите ни предложения и творчески инициативи.

безопасният Ви престой
е наш основен приоритет

Cleanliness

We have increased the frequency of disinfection of all high contact points and surfaces in public areas.

Additional contactless guest sanitization stations in public areas. PPE is provided to guests and staff upon request.

Audiovisual

We have invested in wireless and smart technology everywhere; We will be disinfecting all high-touch equipment after each use.

Social Distancing

We safeguard physical distance; We are encouraging proper social distancing, by using signage and distance indicators placed in the high-traffic areas.

Arrival Experience

Self-parking recommended; Individual or family transfers only; PPE worn at all time by our associates; We’re making sure to limit your contacts with front door and key cards and also providing options for check-in / check-out processes with limited contact.

Banquet Food & Beverage

Custom menus focused on quality ingredients that limit contact in kitchen prep; All receptions, coffee brakes and buffets are served with attendant-only buffet or plated meals. Single-use, individually sealed food and cutlery items, where applicable ???

Outlets

All cleaning and disinfecting measures follow the established guidelines; All kitchen and prep stations are deep cleaned and disinfected after each use; All dining areas are frequently disinfected, including all dining tables and chairs after each guest.

Amenities & Recreation

We provide options for more contactless services and transactions, where applicable; All fitness facilities are thoroughly disinfected and with limited capacities.

Spa

We have reduced and closely monitor the capacity limits; All associates are required to wear PPE ; All treatment protocols are modified with cleaning and disinfecting after each service in order to ensure guest and staff safety

Response & Protocols

We have embedded specific COVID-19 protocols which include – coordination for medical assistance or self-isolation needs; Frequent disinfection and deep cleaning of all high-traffic points and areas; Assisting health professionals with contact tracing

Guest Rooms

We implemented more rigorous cleaning protocols for guest room cleanliness. We provide single-use amenities to each guest in their room; All high-touch areas in your room are carefully disinfected using UV lamps.

Meeting & Events Space

We have updated the seating capacities and modified the spaces to insure proper social distancing as per the requirements and allowance; We have also added extra sanitation stations and will use physical barriers during event registration when applicable.

Employee Training

We conducted intensive training sessions with every member of our teams; Awareness and knowledge are key to the consistency; PPE (masks and gloves) are available. We are performing Daily health screenings and temperature checks to ensure complete safety; All associate common areas are frequently disinfected.

Prime посрещане

100% отварящи се прозорци, 100% премиум стаи и апартаменти,
гъвкава политика за анулиране, персонализирано ниво на обслужване

нашите prime мерки

  • Засилени хигиенни стандарти за местата със често докосване, включително използване на устройство за дезинфекция на въздуха с  UV светлина преди пристигането Ви.
  • Ежедневното почистване зависи от Вашите собствени предпочитания.
  • Удобства за еднократна употреба за всеки гост. Допълнителни удобства са на разположение (адаптери, ютия и дъска за гладене или други) при поискване.
  • Процедурите и продуктите за пране са сертифицирани в съответствие с изискванията на здравните органи и са на разположение, като се спазва физическото дистанциране за вземане и доставка.
  • Нашите гости се насърчават да посочат предпочитанията си на нивото на обслужване. За тези, които го предпочитат, ще бъде приложено подобрено безконтактно преживяване. Това включва онлайн завършване на формалностите преди регистрация, безконтактни транзакции, изпращане на текстови съобщения на всички специални заявки чрез Viber, поръчване на храна в стаята, безконтактно плащане.
  • Всички хартиени рекламни материали са премахнати.

Prime събития

Естествено осветени 4000 кв.м с отварящи се прозорци,
Приложение за виртуална обиколка и приложение за планиране на събития
Адаптивни оформления на залите и контрол на трафика, безжични инструменти за водещите

нашите Prime мерки

ЖИВЕЙТЕ НА ПЪЛЕН КАПАЦИТЕТ. БЕЗОПАСНО.

Уважаеми клиенти и партньори,

Предвид настоящите противоепидемични мерки, описани в заповед РД-01-748/02.09.2021 г., бихме искали да ви информираме, че екипът на Гранд Хотел Милениум София е в готовност да обслужва събития при максимална заетост , съгласно възможността, описана в заповедта и при спазване на всички одобрени от Министерството на Здравеопазването мерки.

Нашият постоянен ангажимент за здравето и безопасността на нашите служители през пандемията от COVID-19 е наш основен приоритет. В партньорство с държавни и обществени здравни организации, ние разширяваме нашата програма за събития, както следва:

  • Напълно ваксиниран персонал обслужващ Вашето събитие
  • От всички участници ще се изисква доказателство за пълна ваксинация, отрицателен тест или сертификат за преболедуване/ регистриран в РЗИ/.
  • Мобилна лаборатория на място (при поискване)
  • Иновативно конфигуриране на залата за събития, включващо всички изисквания за безопасност и социално дистанциране в нашия Millennium Planner
  • Предварително опаковани ястия

За повече информация, не се колебайте да се свържете с нас на events@ghms.bg или чрез нашата Форма за запитване.

Почистване и дезинфекция на:

  • зони с голям трафик
  • точки с често докосване в конферентните зали: врати на стаи, маси, столове, превключватели за светлината, след всяка употреба
  • всяко споделено оборудване и удобства ще бъдат дезинфекцирани преди употреба
  • лесни за намиране станции за дезинфекция на ръце във всички зони
  • всички покривки, включително подложките, се сменят след всяка употреба

Подредба с осигурена физическа дистанция:

  • капацитетите са индивидуално подготвени за всяко събитие, за да се осигури подходящо физическо дистанциране, което следва указанията и правилата

Плановете за управление на трафика се предоставят предварително и се изпълняват в залите за събития:

  • разстояние между посетителите, знаци за вход и изход, разстояние между пътеките, разположение на водещия
  • очертаване на пространство чрез прилагане на насоки за дистанциране чрез хартиени и цифрови табели: стрелки за насочване на потока от посетители, за да се осигури плавно и безопасно движение в пространството
  • излъчване на редовни съобщения за превантивните мерки

За Вашето Prime Събитие

  • Гъвкави политики за плащане и анулация
  • Могат да се организират виртуални обиколки на локациите
  • „Новото нормално“ предложения за срещи, които помагат да се поддържа ограничен контакт в средата на срещата (хибридни събития)
  • На всеки говорител ще бъдат предоставени лични микрофони, показатели и лаптопи, за да се намалят точките на допир

PRIME кетъринг

  • Препоръчва се индивидуален кетъринг за всеки гост
  • Всички събития със сервиране на бюфет ще се обслужват от нашите готвачи и служители
  • Кафе паузите и други правостоящи събития ще бъдат обслужвани от нашия персонал

Спа и уелнес

Чиста среда, естествена циркулация на въздуха, частни спа апартаменти
Слънчева аква зона, обширна термална зона, 7 стаи за терапии

Нашите PRIME Мерки

Подобрена процедура за дезинфекция:

  • филтрация и пречистване на басейните и хидромасажните съоръжения
  • постоянен контрол на нивата на хлор и рН на водата в басейна, за да се гарантира безопасността на водата
  • след всяка лична или семейна терапия във всяка масажна стая
  • В общите части: съблекални, кабини, душове, тоалетни, шезлонги, маси и места за сядане
  • Дезинфекция на стаята за терапия след всеки гост с помощта на устройство за пречистване на въздуха с UV светлина.

Безопасното разстояние ще бъде осигурено, както следва:

  • Ограничен достъп на хора едновременно в басейни и хидромасажни вани, с изключение на семейства или групи
  • Намалихме капацитета на всички често използвани пространства, за да гарантираме разстояние от поне един метър между клиентите

За Вашето PRIME спа изживяване

  • Достъпът до съоръжения и индивидуални услуги чрез резервация е за предпочитане
  • Насърчават се електронните плащания

Prime кулинарни преживявания

Места за хранене на открито, 1,5м разстояние, безконтактно преживяване

Нашите PRIME мерки

  • Управлението на местата за сядане и придружаването до масата винаги ще се осигурява от член на персонала.
  • Капацитетът на ресторантите, както и броят на хората на маса се коригира, за да се осигури безопасно социално разстояние.
  • Допълнителни практики за дезинфекция в кухненските помещения
  • Всички заведения/включително всички маси и столове /, кухненските и подготвителните станции се почистват основно и дезинфекцират след всяка употреба чрез UV лампи и с одобрени от Ecolab продукти.
  • Налично безконтактно плащане.

За Вашето PRIME кулинарно удоволствие

  • Опитайте нашата закуска Millennium на откритата тераса.
  • Не пропускайте нашите предложения за здравословна храна в Urban Garden Café.
  • Препоръчваме да резервирате маса за обяд или вечеря в Ozone Skybar & Lounge, за да гарантирате мястото си с несравнима гледка към силуета на града.
4 prime съвета
за вашият безопасен престой

НОСЕТЕ МАСКА В ОБЩЕСТВЕНИТЕ ЧАСТИ

МИЙТЕ РЪЦЕТЕ СИ ПО-ЧЕСТО

НЕ ДОКОСВАЙТЕ ЛИЦЕТО СИ

СПАЗВАЙТЕ ФИЗИЧЕСКА ДИСТАНЦИЯ