СТАНДАРТИ ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА СЪБИТИЯ Grand Hotel Millennium Sofia

Стандарти и органзация на работа за провеждане на събития:

Сервиране и обслужване на кетъринг:

  • Обяди на бюфет се обслужват между 12:00ч. и 14:30ч. в ресторант „М“, който се намира на етаж 3.
  • Времетраенето на обслужване на кафе-пауза е 30 (тридесет) минути.
  • Времетраенето на обслужване на обяд на бюфет е 60 (шестдесет) минути.
  • Времетраенето на обслужване на обяд по 3 или 4-степенно меню е 90 (деветдесет) минути.
  • Времетраенето на обслужване на коктейл е 3 (три) часа.
  • Времетраенето на обслужване на вечерно събитие, като частно парти, сватба и гала вечеря е 5 (пет) часа.

В случай на желание за удължено време на обслужване е необходимо допълнително заплащане след петия час или след 00:00ч. в размер на  € 400.-/час най-късно до 03:00ч.

 

*Бюфетно меню се сервира при група от най-малко 30 човека. В случай, че групата е по-малка от 30 души, препоръчваме избор на 3 или 4 степенно меню.

 

Стандарти за обслужване:

  • Един сервитьор на 20 гости – за обяд или вечеря по 3 или 4-степенно меню
  • Един сервитьор на 30 гости – за коктейл или бюфет
  • Един сервитьор на 10 гости – за гала вечеря

В случай на желание на допълнителен персонал се доплаща по € 10.-/на час, на сервитьор.

 

Допълнителни услуги:

  • При нужда от бар с напитки, обслужван от барман/касиер, се заплаща €120 за първите два часа и по €60 за всеки допълнителен час. Един барман/касиер е нужен на всеки 75 гости.
  • Конферентни етажи 2 и 3 разполагат с гардероби на самообслужване. При нужда от гардеробиер се заплаща € 100.-/до 5 (пет) часа и по €10 (десет) за всеки допълнителен час.
  • Възможност за хост на събитието, който посреща, насочва и настанява гостите. Тази услуга се заплаща в размер на € 100.- до 2 (два) часа и € 50.- (петдесет) за всеки допълнителен час.
  • При промяна на потвърденото подреждане на залата, след 17:00 часа на предходния ден от събитието, се начислява допълнителна такса от минимум € 250.-. Таксата варира в зависимост от големината на залата и сложността на пренареждането.

Заявяване на финален брой гости на събитие:

Окончателният брой заявени гости трябва да бъде уточнен до 12:00ч. на обяд в сряда, предходната седмица от събитието. Тази бройка ще бъде считана за окончателна и не подлежи на намаляване. В случай, че окончателен брой присъстващи не е уточнен в оказания срок, за  такъв ще бъде считан последния писмено цитиран от организатора.

Начисленията на бройките за кетъринг ще бъдат на база финално заявения брой гости, или реалния брой присъстващи, в случаите когато той е по-голям от заявения.

При очаквани гости със специални хранителни изисквания е нужно предварително уточнение на техния брой в същите срокове.

Храни и напитки:

Нашият професионален екип шеф готвачи е на разположение да създава персонализирани решения за да отговори на изискванията на всеки клиент, включително тези, които имат специални хранителни изисквания и нужди (алергии, нетолерантност към определени продукти, вегетарианци и вегани, или с други хранителни режими).

Приоритет на шеф готвача е да предложи ястия със свежи местни продукти, приготвени и сервирани според актуалните тендеции в кулинарното изкуство. В тази връзка са възможни замени на сезонни продукти спрямо моментното им качество, налично на пазара.

 

С цел да се гарантира качеството на кетъринг услугите, всички храни и напитки, включително алкохолни, трябва да бъдат поръчани от Хотела и обслужени от неговия персонал.

 

Следните изключения са възможни, само при предварителна заявка и подлежат на доплащане:

  • Алкохолни напитки (бутилка от максимум 1 литър) - € 2.-/човек
  • Разрязване и сервиране на торта - € 10.-/всеки 20 човека
  • Не се допуска внасянето на безалкохолни напитки, бира и вино.

 

В случай, че бъдат заявени допълнителни бройки от потвърденото меню в срок по-кратък от 72 (седемдесет и два) часа преди началото на събитието, Хотелът ще може да реагира с до 10% увеличение на поръчаните количествата, като за допълнително заявените бройки ще се приложи 30% надценка на менюто, на човек.

Излишък от приготвена храна:

При оставащо количество на приготвена храна за събитие, то може да бъде предоставено пакетирано на клиента, веднага след края на събитието, при заявено желание за това от страна на организатора на събитието. Поради мерки за безопасност и опазване на здравето не се допуска складиране на приготвена храна на територията на хотела.

Табели и рекламни материали:

Не е позволено лепене на табели или други рекламни плакати, нито закачане на такива по стените, вратите и тавана на залите и фоайета на хотела. Позволено е поставяне на рекламни банери на стойки само в зоната за регистрация на събитието или в залата на събитието, с предварителна уговорка. Хотелът ще съдейства за тяхното поставяне и позициониране. Всички рекламни материали трябва да са професионално отпечатани и позиционирани на стойки.

Не се допуска поставяне на рекламни материали в публините зони на хотела или по екстериора на сградата. Хотелът си запазва правото да договаря условия за реклама, при конкретни запитвания, които подлежат на допълнително заплащане.

Аудио-визуална техника

За удобството на нашите клиенти, аудио-визуалната техника на хотела е вградена и за нейното обслужване се грижи екип от професионалисти.

Ценовите параметри за наем зали са предложени с преференциални отстъпки само в случаите, когато техническото оборудване и неговото обслужване  е предоставено от хотела.

Ако техниката не е предоставена от хотела, или негов ексклузивен доставчик, се начислява допълнително 30% от официалния наем на залата. Това доплащане е свързано с разходите на хотела за електричество, монтаж и демонтаж на техника.

Всички детайли подлежат на уточнение със съответния Специалист Събития, част от екипа на хотела. Всички договорки по аудио-визуалната техника трябва да бъдат потвърдени до 12:00 часа на обяд в сряда, предходната седмица на събитието.

Програма

Необходимо е предварително уточнение при организиране на програма с изпълнители/музика на живо и ползване на по-силна озвучителна техника.  Хотелът си запазва правото да има контрол над силата на звука във всички помещения.

Когато Клиентът прави собствени разпореждания, то те трябва да са непременно съгласувани със съответния Специалист Събития, част от екипа на хотела.

Доставка и пакети

Пакети, предвидени за събития в хотела, могат да бъдат доставени в хотела до 1 (един) работен ден преди датата на провеждане. Следната информация трябва да бъде попълнена, за да осигури коректна доставка:

1) Име на фирма/организатор на събитието

2) Име на гост на хотела/организатор на събитие

3) На вниманието на: (попълва се с имената на Специалист Събития от екипа на хотела, отговорен за Вашето събитие)

4) Дата на събитието

 

Възможно е да бъдат начислени такси за обработка/логистика или други административни разходи, ако такива възникнат при доставката.

За всички бизнес нужди, включващи копиране, творчески услуги и т.н., нашият екип Събития ще асистира през работните часове (8:00ч. – 18:00ч.), от понеделник до петък. Извън работно време, на Ваше разположение е достъпна бизнес зона за самообслужване на приземния етаж.

За Ваше удобство и безопасност, всички доставки трябва да бъдат изпращани до зоната за товарене и доставки на хотела. Това включва всички външни доставчици като музиканти, флористи, дизайнерски фирми и др.  

Специалист Събития, част от екипа на хотела, ще уточни всички детайли и ще предостави график и данни за контакт.

Всички детайли трябва да бъдат договорени и потвърдени със съответния Специалист Събития, до 12:00 часа на обяд в сряда, предходната седмица на събитието.